eri-ikäisiä ihmisiä yhdessä.

Tervetuloa mukaan!

Keravan seurakunta tarjoaa monipuolisia tapahtumia ja toimintaa kaikenikäisille. Erilaisia kerhoja, ryhmiä ja piirejä kokoontuu joka viikko kymmenittäin. Toivomme, että löydät sinulle sopivan tavan tulla mukaan seurakunnan toimintaan.

Uutisia seurakunnasta

Jos haluat kerran viikossa (kesän aikana kerran kuukaudessa) sähköpostiisi uutisia seurakunnasta ja kirkosta, tilaa seurakunnan uutiskirjeLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Tilaamalla uutiskirjeen marraskuun 2023 loppuun mennessä, osallistut Reilun kaupan herkkukorin arvontaan.

Keravan, Järvenpään ja Tuusulan yhteinen lehti-ilmoitus julkaistaan keskiviikkoisin Keski-Uusimaa- ja Keski Uusimaa Viikko -lehdissä.

Seuraa meitä somessa

Löydät meidät Facebookista (Keravan seurakunta, Keravan seurakunnan varhaiskasvatus), Instagramista (keravansrk, wbabbila) Youtubesta (Keravan seurakunta, Keravan seurakunnan varhaiskasvatus) sekä Twitteristä (keravansrk).

Keravan taivaan alla -blogi syntyy seurakunnan työntekijöiden sekä vapaaehtoisten kirjoittajien voimin.  Tule lukemaan ja kommentoimaan!