ISKE - Isos- ja kerhonohjaajakoulutus

Isoskoulutukseen voi hakea rippikoulun jälkeen ja päästä isoseksi tulevien vuosien rippileireille. Isoskoulutus kestää syyskuusta toukokuuhun.

Varhaisnuorten kerhoihin ohjaajat koulutetaan myös ISKE-koulutuksessa. Koulutukseen voi hakeutua, kun on suorittanut rippikoulun. Koulutukseen ei ole yläikärajaa.

Koulutus antaa valmiudet toimia ryhmänohjaajana ja avaa oivan mahdollisuuden osallistua varhaisnuorten ja lasten leireille ja retkille isosena sekä erilaisiin muihin tehtäviin seurakunnassa.

Apuohjaajakoulutus (koutsit)

18 vuotta täyttäneet, rippikoulun käyneet nuoret voivat hakeutua apuohjaajakoulutukseen ja sen jälkeen työtehtäviin rippikoululeireille. Kysy lisää Katri Ahoselta.

Nuoria isosia laulamassa Seurakunnan nuorten veisukirjasta

nuorisotyönohjaaja
PL 134
04201 Kerava

Johtava nuorisotyönohjaaja

Iloitsen työssäni, kun saan toimia eri ikäisten ihmisten kanssa. Olen ollut Keravan seurakunnan palveluksessa vuodesta 2003. Pidän urheilemisesta ja sen seuraamisesta.