Ikkuna lähetyksen maailmaan

ti 14.2. klo 13.00 – ti 14.2. klo 14.30

Kalevan seurakuntatalo

lähetyspiiri

Joka toinen viikko kokoontuva Ikkuna lähetyksen maailmaan -lähetyspiiri antaa mahdollisuuden kartuttaa tietämystä lähetystyöstä. Kokoontumisissa käy vierailijoita lähetysjärjestöistä ja kuulet Keravan nimikkolähettien ja kohteiden terveisiä maailmalta.

14.2 tiistai YHTEINEN keskustassa vierailija Paulos Huang, Kylväjän työ kiinankielisessä maailmassa.

27.2 maanantai YHTEINEN Kalevassa/sali, Kanttori Janne Kaksonen laulattaa virsikirjasta uudesta ja vanhasta

13.3 maanantaina Kalevassa takkahuoneessa - Tuula Faye kertoo Senegalissa tehtävästä seurakuntatyöstä

27.3 maanantai YHTEINEN Kalevassa, Lea Pihkalan terveiset Kansanläheytksen tekemästä työstä Japanista ja Ananin seurakunnasta.

24.4 maanantai Kalevan takkahuone Hanna-työn esittelyä

• Aikuisille Aikuisille

Ota yhteyttä

kansainvälisen työn sihteeri, secretary for international and multicultural affairs