Viestintä

Kirkon tehtävän voi sanoittaa monella tavalla, mutta aina sen ytimessä on viestintä: ilosanoman välittäminen, ihmisten puhutteleminen, yhteisön rakentaminen.

Viestintä hoitaa seurakunnan ulkoista ja sisäistä viestintää. Suuri osa työstä on keravalaisten palvelua. Kerromme seurakunnan työstä ja tapahtumista mm. viikottaisella ilmoituksella paikallislehdissä, kirjoittamalla juttuja ja tarjoamalla juttuvinkkejä tiedotusvälineisiin, tekemällä esitteitä ja mainoksia, ylläpitämällä seurakunnan verkkosivuja, toimittamalla sähköistä uutiskirjettä ja huolehtimalla läsnäolosta sosiaalisessa mediassa. Työyhteisöviestintää hoidamme mm. intran kautta.

Jos haluat kerran viikossa (kesän aikana kerran kuukaudessa) sähköpostiisi uutisia seurakunnasta ja kirkosta, tilaa seurakunnan uutiskirjeLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Keravan, Järvenpään ja Tuusulan yhteinen lehti-ilmoitus julkaistaan keskiviikkoisin Keski-Uusimaa-lehdessä.

Löydät meidät Facebookista (Keravan seurakunta, Keravan seurakunnan varhaiskasvatus), Instagramista (keravansrk, wbabbila) sekä Youtubesta (Keravan seurakunta, Keravan seurakunnan varhaiskasvatus).

Keravan taivaan alla -blogi syntyy seurakunnan työntekijöiden sekä vapaaehtoisten kirjoittajien voimin.  Tule lukemaan ja kommentoimaan!

Meidät tavoitat sähköpostilla viestinta.kerava@evl.fi.

Maarit Paldanius

viestinnän suunnittelija
Viestintäpalvelut
Pl 134
04201 Kerava

Tarja Suomalainen

viestinnän asiantuntija, työalavastaava
PL 134
04201 Kerava

Tehtävänäni on erityisesti viestinnän suunnittelu ja johtaminen. Luon muille seurakunnan työntekijöille viestinnän puitteita ja viestintäkulttuuria, sparraan työntekijäjoukkomme asiantuntijoita viestinnän kysymyksissä ja hoidan viestinnän käytännön tehtäviä, erityisesti verkon ja sosiaalisen median puolella. Teen myös lehti-ilmoituksia, mainoksia, ohjelmia, lehtijuttuja ja muuta mukavaa.  Vastaan viestinnän budjetista ja hankinnoista.

Teologina innostun uskontodialogista ja -teologiasta, viestijänä uusista teknologioista, viestinnän yhteiskunnallisesta merkityksestä, sanoista ja kuvista, vapaa-ajalla musiikista, raudan nostelusta ja perheestä. Jos pystyisin, matkustelisin.