Tilaa virkatodistus

Voit tilata virkatodistuksenmyös verkosta.
Linkit kirkon virkatodistuspalveluunyksityishenkilöilleLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja yrityksille.

Virkatodistuksen voi tilata myös Vantaan aluekeskusrekisteristä:
vantaa.keskusrekisteri@evl.fi

Lisätiedot, mm. hintatiedot: Virkatodistukset ja sukuselvityksetLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Keravan seurakunnan kirkonkirjojen pito on siirynyt vuoden 2019 alusta Vantaan keskusrekisteriin. Keravan seurakunnan jäsenet voivat tilata virkatodistuksen tai sukuselvityksen Vantaan keskusrekisteristä, joka palvelee keravalaisia myös ennen vihkimistä tehtävään avioliiton esteiden tutkintaan liittyen. Kaikissa virkatodistusasioissa voi asioida myös Keravan seurakunnan kirkkoherranvirastossa, josta tilaukset välitetään Vantaan aluerekisteriin.

Kirkkoherranvirasto

Avoinna ma–pe klo 9–15.  Kirkkoherranvirasto ja taloustoimisto suljetaan kiirastorstaina 28.3. klo 13.

Otathan ensisijaisesti yhteyttä puhelimitse ja sähköpostitse.

p. 040 687 7840 ja p. 0400 378 087
faksi: 09 4784 8400