Kanttorit

Kanttorit johtavat seurakunnan musiikkitoimintaa, vastaavat musiikista jumalanpalveluksissa sekä muissa kirkollisissa toimituksissa ja seurakunnan tilaisuuksissa.Kanttorit järjestävät myös konsertteja ja erilaisia musiikkitapahtumia.

Kanttorin varaaminen perhejuhlaa ja hautajaisia varten tehdään kirkkoherranvirastossa.

Heli Kaasalainen

Janne Kaksonen

Katariina Kopsa

Vapaapäivät: maanantai ja tiistai

Musiikki eri muodoissaan on kulkenut mukana  elämässäni aina. Olen kasvanut lapsesta teiniksi ja nuoresta aikuiseksi sormet pianon ja myöhemmin vielä urkujenkin koskettimilla. Soittaminen on siis hyvin luonnollinen osa identiteettiäni. Työssäni iloitsen erityisesti niistä hetkistä, kun saan musisoida yhdessä toisten kanssa. Olen parhaimmillani urkujen ja pianon ääressä, säestämässä yhteislauluja tai solisteja. Kanttorin työtä tehdessä myös laulamisesta on tullut minulle hyvin tärkeää. Laulan mieluiten pienessä lauluyhtyeessä tai kuorossa, mutta toki myös itse itseäni säestäen. Vapaa-ajallani minulle on tärkeää viettää aikaa ystävieni kanssa, istua hetki kahvikupin äärellä tai etsiä aarteita kirpputoreilta. Asun tällä hetkellä Helsingissä Laajasalossa, jossa luonto on lähellä. Iltaisin tekee hyvää käydä tuulettelemassa päätä metsässä ja meren rannassa, siellä mieli rauhoittuu!