Leirit ja retket kouluikäisille

Ilmoittautuminen leireille ja retkille alkaa viimeistään kaksi kuukautta ennen tapahtumaa seurakunnan verkkosivuilla. Tyttöjen ja poikien leirit järjestetään seurakunnan leirikeskuksessa Nuottakodossa Vihdissä. Kaikkien leirien hinnat sisältävät ohjelman, kuljetuksen ja ruokailut.

Lisätietoa leireistä ja retkistä sekä ilmoittautumisen löydät tapahtumakalenterista.

TALVEN LEIRIT

Ilmoittautuminen talven leireille ja retkille alkaa 2.12.2019 kello 18.00.

Helmi Helmet

Leiri 1.-2.2. 1.-7. -luokkalaisille tytöille Nuottakodossa. Leirin hinta on 25€. Hinta sisältää ohjelman, kuljetuksen, majoituksen ja ruokailut. Katso leiriä tästä!

Jännää jääkaudella

Leiri 17.-19.1. JA 7.-9.2. 1.-7. -luokkalaisille pojille Nuottakodossa. Leirin hinta on 35€. Hinta sisältää ohjelman, kuljetuksen, majoituksen ja ruokailut. Katso leirejä tästä (A) ja tästä (B)!

Isä-poika -leiri

Leiri 13.-15.3. kouluikäisten pojille ja heidän isilleen. Leirin hinta on 50€ aikuinen ja 25€ lapsi. Hinta sisältää ohjelman, kuljetuksen, majoituksen ja ruokailut. Katso Leiriä tästä!

Äiti-tyttö -leiri

Leiri 20.-22.3. kouluikäisten tytöille ja heidän äideilleen. Leirin hinta on 50€ aikuinen ja 25€ lapsi. Hinta sisältää ohjelman, kuljetuksen, majoituksen ja ruokailut. Katso leiriä tästä!

Hiihtoloman retkipäivä

Lomaviikon tiistaina 18.2. alakouluikäisille tytöille ja pojille tarkoitettu retki suuntaa Heurekaan! Retken hinta on 30€, hinta sisältää pääsyliput, kuljetuksen ja ruokailut. Katso retkeä tästä!

KESÄN LEIRIT

Ilmoittautuminen leireille ja retkille alkaa 20.12.2019 kello 18.00.

Faaraon salaisuus

Leiri 1.-3.6. 1.-7. -luokkalaisille pojille Nuottakodossa. Leirin hinta on 35€. Hinta sisältää ohjelman, kuljetuksen, majoituksen ja ruokailut. Katso leiriä tästä!

Metsien menninkäiset

Leiri 17.-18.6. 1.-7. -luokkalaisille tytöille ja pojille Nuottakodossa. Leirin hinta on 25€. Hinta sisältää ohjelman, kuljetuksen, majoituksen ja ruokailut. Katso leiriä tästä!

Kuutamo

Leiri 3.-5.8. 1.-7. -luokkalaisille tytöille Nuottakodossa. Leirin hinta on 35€. Hinta sisältää ohjelman, kuljetuksen, majoituksen ja ruokailut. Katso leiriä tästä!

Perheiden lapinvaellus

Erämaavaellus 31.7.-7.8. Tämän vuotinen perheiden vaelluksemme suuntaa Muotkan erämaa-alueelle. Majoitumme teltoissa ja valmistamme itse ruokamme. Vaelluksen hinta 200€/aikuinen, 150€ lapsi, ulkopaikkakuntalaiset +50€. Hinta sisältää kuljetukset ja vaellusruuat, ruokailut vaelluksen aluksi ja lopuksi sekä saunan. Katso vaellusta tästä!

PERHELEIRI

keravalaisille perheille, joissa on 0–12-v. lapsia 22.–24.11. Nuottakodon leirikeskuksessa. Ilmoittautuminen verkkosivujen kautta 21.–25.10. Leirin hinta aikuisilta 60 €, 4–12-vuotiaat 30 € ja alle 4-vuotiaat maksutta. Maksualennusta voi hakea taloudellisin perustein. Lisätiedot: Sini Mäkelä ja Eija Pääkkönen.