Sinun silmiesi tähden

Syksyn ensimmäisessä Senioritiistaissa puhutaan silmistä. Professori, ylilääkäri Tero Kivelä  Helsingin yliopistollisesta keskussairaalasta tulee kertomaan yleisimmistä silmätaudeista.

- Silmänpohjan rappeuma, kaihi ja diabeettinen silmäsairaus ovat yleisiä. Silti moni ei tiedä, että niiden syntyyn voi vaikuttaa myös omilla elämäntavoillaan, Kivelä kertoo.

Esimerkiksi tupakoinnin ja ylipainon on todettu nostavan riskiä sairastua kaihiin jopa kaksinkertaiseksi.

Senioritiistai Keravan seurakuntakeskuksen salissa (Papintie 6) tiistaina 27.9. klo 13. Ennen luentoa Keravan Musiikkiopiston oppilaat esiintyvät, luennon päätteeksi hartaus. Lounasmahdollisuus alkaen klo 12, hinta 7€. Luento on maksuton, seurakunta tarjoaa pullakahvit.

2016-09-22 15:10:00.0