Keravan seurakunnan sururyhmästä tukea menetyksen kokeneille

Hautakynttilät_L.jpg

Keravan seurakunnassa alkaa torstaina 20.9. kello 18 suljettu vertaistukiryhmä, jossa on mahdollista puhua läheisen kuoleman herättämistä ajatuksista ja jakaa tunteita muiden surevien kanssa.

Mukaan mahtuvat niin läheisensä hiljattain menettäneet kuin nekin, joilla menetyksestä on jo aikaa. Ilmoittautuminen tapahtuu soittamalla kirkkoherranvirastoon p. 09 478 48322 torstaihin 6.9. mennessä.

”Ryhmän tärkeintä antia on päästä jakamaan kokemuksensa muiden samaa kokeneiden kanssa. Jokaiselle osallistujalle järjestetään tapaamisten aikana oma kertansa, jolloin saa kertoa oman tarinansa”, Keravan seurakunnan diakoniatyöntekijä Hanna Nikama kertoo.

Ryhmä kokoontuu 6–10 kertaa Keravan seurakuntakeskuksessa (Papintie 6A) riippuen ryhmän koosta. Ohjaajina toimivat Keravan seurakunnan pappi, rovasti Jukka Pohjolan-Pirhonen ja diakoniatyöntekijä Hanna Nikama.

2018-08-15 13:40:00.0