Keravan seurakunta avaa uudet toimitilat Kauppakaarella syyskuussa – nimikilpailu käynnissä

Keravan seurakunnan toiminta Keravan keskustassa monipuolistuu. Seurakunta avaa syyskuussa Keravan keskustaan uuden, nykyistä Katupappilaa tilavamman toimitilan osoitteeseen Kauppakaari 8. Uusiin toimitiloihin siirtyvät Katupappilan avoimen kahvilatoiminnan lisäksi myös muun muassa virastopalvelut seurakuntakeskuksesta. Tilalle toivotaan korkeaa käyttöastetta ja uusia toimintamuotoja ideoidaan työntekijöiden ja seurakuntalaisten kanssa.

"Keravan seurakunta on näkyvästi siellä, missä Keravalla tapahtuu. Tämä strategiasta nouseva ajatus muuttuu teoiksi uuden toimitilan myötä. Tavoitteenamme on luoda keravalaisille keskustaan kohtaamispaikka, johon jokaisen on helppo tulla”, kertoo vt. kirkkoherra Markus Tirranen Keravan seurakunnasta.

Kirkkoneuvosto valitsee toimitilalle nimen kesäkuun aikana. Seurakunta kerää nyt nimikilpailun avulla ehdotuksia valinnan pohjaksi. Nimikilpailuun pääsee osallistumaan Keravan seurakunnan verkkosivuilla olevan linkin välityksellä tai täyttämällä paperisen lomakkeen Katupappilassa (Kauppakaari 13, Kerava) sen aukioloaikoina arkisin klo 10-14. Vastausaikaa on 26.5.2019 asti. Yhteystietonsa jättäneiden vastaajien kesken arvotaan Reilun kaupan tuotteita sisältävä herkkukori.

Nimikilpailuun

2019-05-03 12:53:00.0