Uusi Katupappila avaa ovensa syyskuussa Kauppakaarella

Keravan seurakunnan uusi toimitila Katupappila tarjoaa syyskuun alusta alkaen monipuolista toimintaa kaikenikäisille Keravan ydinkeskustassa osoitteessa Kauppakaari 8. Katupappilaan muuttavat avoimen kahvilatoiminnan lisäksi muun muassa kirkkoherranviraston palvelut seurakuntakeskuksesta. Kirkkoherranvirasto avautuu Katupappilassa 2.9. klo 9. Muu toiminta käynnistyy lauantaina 7.9. vietettävien avajaisten jälkeen maanantaina 9.9.

”Keravan seurakunnan strategian mukaisesti olemme ydinkeskustassa lähellä ihmisten arkea. Tavoitteenamme on luoda Katupappilasta keravalaisille kohtaamispaikka, johon jokaisen on helppo tulla. Katupappilassa voi esimerkiksi keskustella, kahvitella, leikkiä, hiljentyä, osallistua lauluhetkiin tai vaikkapa karaokeen”, sanoo kirkkoherra Markus Tirranen Keravan seurakunnasta.

Uusi Katupappila on tornitalon kivijalassa sijainnutta entistä keskustan toimitilaa huomattavasti tilavampi. Uuteen toimitilaan kuuluu kokoontumistila Olohuone, keskustelutiloja ja kirkkoherranviraston tilat.

Katupappilan avajaisia vietetään Sirkusmarkkinoiden aikaan lauantaina 7.9. klo 10–14. Tällöin luvassa on uuden toimitilan siunaaminen klo 10.15, jonka jälkeen tilojen esittelyä, musiikkia, lasten leikkihetkiä sekä kakkukahvit.

Kirkkoherranvirasto on avoinna 2.9. alkaen ma–ke ja pe klo 9–15 ja to klo 9–17.30. Avoin kahvila arkisin 9.9. alkaen klo 10–14 kaikenikäisille. Hartaus arkiaamuisin klo 10.15, työntekijä paikalla klo 10–12, diakoniatyöntekijä tavattavissa perjantaisin klo 10–12 ja vapaaehtoiset päivystävät klo 10–14. Tiedot syksyn toiminnasta verkkosivuiltamme sekä syyskuun alussa ilmestyvästä toimintaesitteestä.

kirkkoherra Markus Tirranen, p. 0400 378 046

2019-08-27 10:00:00.0