Katupappilan avajaisia juhlittiin satojen kävijöiden voimin

Katupappilan ihmispaljous ja ilmapallot.

Katupappila oli avajaisissa ääriään myöden täynnä.

Keravan seurakunnan uusi toimitila Katupappila keskustan kävelykadulla siunattiin ja avattiin toimintaan lauantaina 7.9.2019. Avajaispäivä innosti keravalaisia sankoin joukoin vierailemaan seurakunnan uusissa toimitiloissa. Toimitilan siunaamiseen osallistui aamulla yli sata ihmistä, jonka jälkeen vierailijoita piipahti tiloissa tasaiseen tahtiin neljän tunnin avajaisten ajan.

"Olemme todella ilahtuneita ihmisten kiinnostuksesta Katupappilaa ja avajaisia kohtaan. Katupappilan täytti tänään iloinen puheensorina ja ihmispaljous. Tavoitteemme on, että Katupappila olisi keravalaisten olohuone kävelykadulla, johon voi tulla ja olla. Tämä tänään toteutuikin hienolla tavalla", kertoo seurakuntapastori Christopher Montgomery.

Toimitilan siunaamisen jälkeen nauhan leikkasi kirkkovaltuutettu, kiinteistöjohtokunnan puheenjohtaja Antti Jaatinen. Hän kertoi uskovansa, että uudesta tilasta tulee merkittävä seurakuntalaisille ja seurakunnalle. Avajaisten ohjelmaan kuului myös muun muassa musiikkia, kakkukahvit sekä langoista rakennettu yhteisötaideteos, jonka aiheena oli "Jätä sydämesi Katupappilaan".

Katupappilaan kuuluvat kokoontumistila Olohuone, keskustelutiloja sekä kirkkoherranviraston tilat. Lisätietoa toiminnasta löytyy seurakunnan verkkosivuilta ja lehti-ilmoituksista.

seurakuntapastori Christopher Montgomery, p. 0400 378 043

Sat Sep 07 15:09:00 EEST 2019