Senioritiistaissa puhutaan lähisuhteista

Senioritiistain vieraat Liisa ja Pentti Tuovinen.

Keravan seurakunnan järjestämät suositut Senioritiistait jatkuvat. 24.9. vieraaksi saapuu rovasti, perhetyöntekijä (el.) Liisa Tuovinen sekä hänen puolisonsa Pentti Tuovinen. He kertovat yhteyden ja mahdollisuuksien avautumisesta lähisuhteissa.

”Läheisissäkin ihmissuhteissa yhteys voi sulkeutua tai vaikeutua ja se voi myös aueta vuosienkin etäisyyden jälkeen. On tärkeätä nähdä, mitkä läheisyyden esteet johtuvat olosuhteista ja mitkä meistä itsestämme. Tulemme jakamaan kokemusta sekä työstämme ihmisten kanssa, että omasta elämästämme”, Liisa ja Pentti Tuovinen valottavat päivän aihetta.

Kaikille avoin ja maksuton Senioritiistai aloitetaan 24.9. Keravan seurakuntakeskuksessa (Papintie 6) lounaalla (7 euroa) ja seurakunnan tarjoamilla pullakahveilla kello 12. Luento alkaa noin kello 13.15 heti Keravan musiikkiopiston opiskelijoiden musiikkihetken jälkeen.

2019-09-13 13:26:00.0