Omaishoito osana elämää

Heidi Puumalainen ja Laura Kosonen OmaisOiva-kioskilla.

Heidi Puumalainen (vas.) ja Laura Kosonen saapuvat vieraaksi Senioritiistaihin.

Huomaatko hoitavasi yhä enemmän puolisoasi, lastasi, vanhempaasi tai muuta läheistäsi arjessa? Kaipaatko lisää tietoa tai tukea tilanteeseesi? Keravan seurakunnan järjestämässä Senioritiistaissa puhutaan 29.10. omaishoidosta osana elämää.

Vieraaksi saapuvat Keski-Uudenmaan Omaishoitajat ja Läheiset ry:stä OmaisOiva-koordinaattori Heidi Puumalainen ja OmaisOiva-ohjaaja Laura Kosonen. "Omaishoitajuus voi koskettaa meistä jokaista jossain vaiheessa elämäämme. Esityksen aikana kuulemme omaishoitajuuteen liittyvistä asioista, kuten siitä keitä omaishoitajat oikeastaan ovat ja millaisissa erilaisissa elämänvaiheissa omaishoitajuus voi tulla osaksi perheen arkea sekä erilaisista tuen muodoista", he kertovat esityksen aiheesta.

Kaikille avoin ja maksuton Senioritiistai aloitetaan 29.10. Keravan seurakuntakeskuksessa (Papintie 6) lounaalla (7 euroa) ja seurakunnan tarjoamilla pullakahveilla kello 12. Luento alkaa noin kello 13.15 heti Keravan musiikkiopiston opiskelijoiden musiikkihetken jälkeen.

2019-10-11 13:52:00.0