Jukka Pohjolan-Pirhonen jää eläkkeelle

Jukka Pohjolan-Pirhonen ja kitara.

Jukka Pohjolan-Pirhonen on pitänyt lauluiltoja Yhteisvastuun hyväksi jo kymmenen vuotta.

42 vuotta Keravan seurakunnassa työskennellyt rovasti Jukka Pohjolan-Pirhonen on jäämässä eläkkeelle. Hänen eläkkeellelähtömessuaan vietetään toisena adventtisunnuntaina 8.12.2019 klo 10 Keravan kirkossa (Papintie 2). Messun jälkeen on tarjolla kirkkokahvit eläkkeellelähtöjuhlassa seurakuntakeskuksessa (Papintie 6). Jukka Pohjolan-Pirhonen on myös tavattavissa viimeisellä työviikollaan torstaina 5.12.2019 klo 17-18.30 Katupappilan Olohuoneessa. Teen lomassa on luvassa jutustelua, muistelua, kohtaamista ja musiikkia.

”Papin työssä ihmisten kohtaaminen on ollut erittäin antoisaa ja kohtaamisia vuosikymmenien työrupeamaan onkin mahtunut paljon. Lähdön kynnyksellä mielessä on haikeutta, kiitollisuutta ja ymmällään oloa. Toivotan keravalaiset lämpimästi tervetulleiksi niin Olohuoneen torstai-iltaan kuin eläkkeellelähtömessuun ja -juhlaankin”, Jukka Pohjolan-Pirhonen kutsuu.

Tarkemmat tiedot eläkkeellelähtömessusta 8.12. ja Olohuoneen torstai-illasta 5.12.

2019-11-26 11:43:00.0