Olohuonematkalle Intiaan

ihmisiä istumassa.

Keravan seurakunnan Katupappilasta pääsee kevään ajan kuukausittain Olohuonematkalle maailmalle. 23.2. Olohuonematka suuntautuu Intiaan ja vieraaksi saapuu Helmi Mikkola Medialähetys Sanansaattajista. Hän tuo terveiset Intian radiotyön kentältä.

”Intia on maa, jossa on äärimmäistä köyhyyttä ja äärimmäistä loistoa. Ja kaikkea siltä väliltä. Maassa on enemmän kristittyjä kuin Suomessa on asukkaita, mutta silti kristityt ovat yli 1,3 miljardin asukkaan Intiassa vähemmistönä”, kertoo Mikkola.

”Medialähetys Sanansaattajat tukee Intiassa 14 kielellä kuultavia kristillisiä radio-ohjelmia. Intiassa mikään muu media ei tavoita yhtä laajasti kuin radio. Varsinkin maaseudulla radio on tärkeä viestin, ja jopa 99 prosenttia intialaisista voi kuunnella sitä. Radiolla saavutetaan myös heitä, joiden luo on maantieteellisten, poliittisten tai uskonnollisten syiden vuoksi vaikea päästä.”

Olohuonematka maailmalle sunnuntaina 23.2. klo 15-16.30 Katupappilan Olohuoneessa (Kauppakaari 8, Kerava). Ohjelmassa vierailijan osuuden lisäksi alkuhartaus ja kahvitarjoilu. Myytävänä Keravan seurakunnan käsityöryhmän tuotteita.  Listätietoja

2020-02-11 10:21:00.0