Yhteistyö lähetysjärjestöjen kanssa

Keravan seurakunta tekee yhteistyötä Markus Aitamäen, Ijästen perheen ja Petronella Lehtelän kanssa Venäjällä, Kreikassa, Israelissa ja palestiinalaisalueilla. Lisäksi olemme mukana radiotyössä Intiassa, orpotyössä Keniassa Sansan ja Sleyn kanssa. Puolustamme lasten oikeuksia palestiinalaisalueilla ja Senegalissa yhdessä Suomen lähetysseuran kanssa ja teemme Raamatun käännöstyötä Namibiassa ja naisten lukutaitotyötä Afrikassa Piplian kanssa.

Voit seurata paikalla olevien kokemuksia ja työn etenemistä kirjeissä, sosiaalisessa mediassa sekä vierailemalla seurakunnan tilaisuuksissa kuulemassa ajankohtaiset kuulumiset. Voit tukea tätä työtä lahjoittamalla, rukoilemalla sekä olemalla mukana toiminnassa pienissä tai suurissa tehtävissä.

Työtehtävissä maailmalla oleva tarvitsee tukeasi: kerro, lahjoita, seuraa, rukoile!

Uutisia kansainvälisestä työstä kesältä 2023

Ihminen sytyttää kirkossa elämänkaarikynttilöitä.
Rukous ja taloudellinen tuki on tärkeää lähetystyössä.

Ota yhteyttä

kansainvälisen työn sihteeri, secretary for international and multicultural affairs