Adventtimyyjäisten avulla tukea hyvään tarkoitukseen

d433e061-3d5f-4654-8ddb-58452a17cb2c.jpg

Tänäkin vuonna odotettu myyntiartikkeli oli itsetehdyt karjalanpiirakat. Niitä syntyi piirakkatalkoissa lähes 400 kappaletta ja myyjäisissä kaikki myytiin.

Adventtimyyjäiset vietettiin lauantaina 26.11. perinteiseen tapaan. Isot kiitokset kaikille mukana olleille. Lähetysjärjestöistä oli edustajia mukana myyntipöydillä, Kirkon Ulkomaanavun Toisenlaisia Lahjoja myytiin ja tietysti seurakunnan omat ryhmät Kalevasta, Käsityöryhmä ja ystävyysseurakunta Kõpun aktiivit.

Sen lisäksi keittiöllä ja puuronmyynnissä oli seurakuntalaisia iso joukko mukana. Suurkiitokset siitä heille, ilman heitä näin isoa tapahtumaa olisi mahdoton järjestää!

Tilaisuus oli kodikas ja kaikin puolin onnistunut, ihmisiä kerääntyi puuronsyöntiin, ostoksille ja tapaamaan toisiaan. Hyvää mieltä tuotti erityisesti se, että tavoitteet täyttyivät ja saimme kerättyä hyvän summan rahaa tärkeään työhön maailmalla. Kaiken kaikkiaan meidän omista pöydistämme tuotto oli 2204,50 euroa. Tämä raha menee ystävyysseurakunnallemme Kõpuun, lukutaitotyöhön Afrikkaan Pipliaseuran kautta ja Nepalin kummilapsityöhön Suomen Lähetysseuran kautta. Rahasta jaetaan myös omaan nimikkolähetystyöhön.

Petra Teittinen
kansainvälisen työn sihteeri