Timo Laanisesta Keravan kirkkovaltuuston puheenjohtaja

kirkkovaltuusto12012022.jpeg

Keravan seurakunnan kirkkovaltuustoon kuuluu 33 luottamushenkilöä.

Marraskuun seurakuntavaaleissa valittu uusi kirkkovaltuusto kokoontui Keravalla ensimmäisen kerran 12.1.2023. Ensimmäisessä kokouksessaan kirkkovaltuusto teki henkilövalintoja toimikaudelle 2023-2024.

Kirkkovaltuuston puheenjohtajaksi valittiin Timo Laaninen ja varapuheenjohtajana jatkaa Marja Liisa Nykänen. Kirkkoneuvoston varapuheenjohtajana toimii Tapio Tähtinen ja jäseninä Satu Elo, Ville Hoikkala, Kristiina Käyhkö, Kalle Makkonen, Marja-Liisa Marviala, Juha Pitkä, Anne Puumalainen, Anneli Silvander sekä Helmi Westergren

Kirkkoneuvoston alaisuudessa toimivan kiinteistötoimen johtokunnan puheenjohtajana jatkaa Jari Timonen ja jäseniksi valittiin Tuija Husari, Merike Niitepõld, Petteri Pajari, Osmo Suni.

Timo Laaninen.
Kirkkovaltuustossa puhetta johtaa seuraavan kahden vuoden ajan Timo Laaninen.
Tapio Tähtinen.
Tapio Tähtinen toimii kirkkoneuvoston varapuheenjohtajana.
Jari Timonen.
Jari Timonen toimii kiinteistötoimen johtokunnan puheenjohtajana.

Kirkkovaltuusto on seurakunnan ylin päättävä elin, johon kuuluu Keravalla 33 luottamushenkilöä. Kirkkovaltuuston kokoukset ovat avoimia. Sekä kirkkovaltuuston että kirkkoneuvoston pöytäkirjat ovat luettavissa Domus-portaalissa, domus.evl.fi.

Lisätietoja:

kirkkovaltuuston kokoonpano
luottamuselinten tehtävät ja päätöksenteko seurakunnassa

Korjattu 17.1.2023 kiinteistötoimen johtokunnan kokoonpano.

Fri Jan 13 10:07:00 EET 2023