Radiosta evankeliumi omalla kielellä

yhteys muodostettu Intiaan

Keravan seurakunta tukee radiotyötä Intiassa. Torstaina 24.5. klo 17.30 Keravan kirkon alasalissa Trans World Radio Intian aluekoordinaattori Augustine Bhuinya kertoo, miten tuki kristilliseen radiotyöhön menee perille. Tilaisuudessa on mukana medialähetysjärjestö Sansan kansainvälisen kumppanuustoiminnan johtaja Timo Reuhkala.

Tilaisuudessa tarjolla kattavaa ja asiantuntevaa tietoa Intiassa tehtävästä kristillisestä radiotyöstä. Intian maaseudun kylissä ei aina ole sähköä eikä puhelin- tai kännykkäverkkoa. Siksi maaseudun asukkaat kuuntelevat radion lyhytaaltolähetyksiä. Media vie evankeliumin perille nopeasti, helposti ja edullisesti.

Radiosta evankeliumi omalla kielellä –tilaisuus torstaina 24.5. klo 17.30 Keravan kirkon alasalissa. Vieraina Trans World Radio Intian aluekoordinaattori Augustine Bhuinya sekä medialähetysjärjestö Sansan kansainvälisen kumppanuustoiminnan johtaja Timo Reuhkala. Tilaisuuden jälkeen on mahdollisuus osallistua Keravan kirkossa viikkomessuun, jonka jälkeen iltatee.

2018-05-21 12:55:00.0