Keravalta yhteisvastuukeräykselle yli 20 000 euroa

Yhteisvastuu_THUMB.jpg

Keravan seurakunnassa kerättiin jälleen kerran komea potti yhteisvastuukeräykselleLinkki avautuu uudessa välilehdessä, jonka tämän vuoden tuotoilla autetaan taloudellisesti vaikeassa tilanteessa eläviä ihmisiä niin Suomessa kuin ulkomaillakin. Keravan seurakunnan keräystuotolla  päästään torjumaan nälkää ja köyhyyttä yhteensä 20 478,22 euron edestä.

Yhteisvastuukeräyksen keräyspäällikön, rovasti Jukka Pohjolan-Pirhosen mukaan vuoden 2018 yhteisvastuukeräyksen kohde otettiin kauttaaltaan hyvin vastaan ja ihmisiltä saatu palaute oli myönteistä.

”Nyt on jälleen koittanut aika kiittää lämpimästi sekä keräykseen osallistuneita vapaaehtoisia että lahjoittajia, jotka ovat tehneet suuren työn hyvän asian eteen!”

Tänä vuonna keräyksen tuotosta 20 prosenttia jää käytettäväksi Keravan seurakuntaan, jossa se ohjataan eteenpäin seurakunnan diakoniarahaston käytettäväksi diakonia-avustuksiin.

Thu Jun 07 11:29:00 EEST 2018