Lauluilta Yhteisvastuun hyväksi

Lauluilta_kuva Jukka Pohjolan-Pirhonen_S.jpg

Keravan kirkossa (Papintie 2) järjestetään kaikille avoin lauluilta sunnuntaina 21.10. kello 17. Illan aikana kuullaan hengellisiä lauluja ja sävelmiä Jukka Pohjolan-Pirhosen (kitara ja laulu), Lotta Pettinen-Diabyn (koskettimet, percussio ja laulu) sekä Esa Hakalan (kitara) tulkitsemana.

Tilaisuuden aikana lauletaan myös yhteislauluja, ja kolehti kerätään Yhteisvastuun hyväksi.

Illan järjestäjän, Keravan seurakunnan pappi Jukka Pohjolan-Pirhosen mukaan lauluilloilla on pitkät perinteet.

”Samankaltaisia lauluiltoja on järjestetty jo vuodesta 2010 alkaen aina muutamia kertoja vuodessa. Yhteislauluina on yleensä laulettu virsiä, ja joskus myös muita hengellisiä lauluja. Useimmat esitetyt laulut ovat puolestaan olleet Jaakko Löytyn, Pekka Simojoen ja Juha Tapion tuotannosta.”

Erilaisten hengellisten sävelmien ohella mukana on ollut myös muitakin aihepiiriin sopivia kappaleita milloin rakkaudesta, milloin yksinäisyydestä ja milloin elämisen haasteista. Lauluillat ovat keränneet kuulijoikseen eri-ikäistä väkeä, joista monet ovat ehtineet osallistua iltoihin jo lukuisia kertoja. Itse tilaisuus kestää runsaan tunnin verran.

Thu Oct 11 10:10:00 EEST 2018