Deep River -gospelkonsertti saa kuulijan svengaamaan

Helsinki Gospel Ensemble_M.jpg

Keravan kirkossa (Papintie 2) päästään nauttimaan mukaansatempaavasta gospelmusiikista perjantaina 23.11. kello 19. Esiintymässä ovat Keravan seurakunnan kanttori Janne Kaksonen (laulu ja piano), Gospel Helsinki Ensemble johtajanaan Nina Pakkanen, Joonatan Rautio (piano ja saksofoni) sekä Sami Koskela (lyömäsoittimet).

”Luvassa on englanninkielistä juurevaa ja svengaavaa kuoron ja soololaulun vuorottelua. Joonatan Raution, piano, ja lyömäsoittaja Sami Koskelan taitava yhteissoitto luo hyvän pohjan, joka täydennettynä solistin ja Gospel Helsinki Ensemblen musisoinnilla on kuulemisen arvoista”, Janne Kaksonen iloitsee.

Deep River -gospelkonserttiin on vapaa pääsy. Vapaaehtoinen ohjelmamaksu on 10 euroa.

2018-11-13 09:49:00.0