Keravan kirkkoherra Ari Autio valittiin Rantakylän kirkkoherraksi

Ari150512_rento_M.jpg

Joensuun seurakuntien tiedote 15.11.2018:Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Rantakylän seurakunnan uudeksi kirkkoherraksi on valittu Ari Autio. Autio toimii tällä hetkellä Keravan seurakunnan kirkkoherrana. Hän on työskennellyt aiemmin myös Rantakylän seurakunnassa pappina neljän vuoden ajan.

Rantakylän seurakunnan kirkkoherra valittiin välillisellä vaalilla, eli valinnan teki Rantakylän seurakuntaneuvosto kokouksessaan torstaina 15.11.2018.

Kokouksessa pidetyssä kirkkoherranvaalissa Ari Autio sai 10 ääntä, Kontiolahden seurakunnan kappalainen Jaakko Muhonen sai 2 ääntä ja Rantakylän seurakunnan kappalainen Anna Holopainen sekä Enon seurakunnan kappalainen Markku Koistinen saivat molemmat yhden äänen. Äänestyksestä oli poissa yksi seurakuntaneuvoston jäsen.

Kirkkoherran virka avautuu 1.1.2019 nykyisen kirkkoherran Tuomo Käyhkön siirtyessä eläkkeelle.

Keravan seurakunta onnittelee Aria!

2018-11-16 12:35:00.0