Castor et Polluxin konsertti Keravalla on loppiaisen musiikillinen kohokohta

Castor et Pollux_2018_tammikuu.jpg

Keravan seurakuntakeskuksen salissa (Papintie 6) päästään nauttimaan perinteisestä kamari-orkesteri Castor et Polluxin loppiaiskonsertista sunnuntaina 6.1. kello 15.

Konsertissa kuullaan muun muassa J. S. Bachin Orkesterisarja h-molli, Brandenburgilainen konsertto nro 4, Tšaikovskin lauluja sekä Sibeliuksen Suite Mignonne. Esiintymässä ovat kamariorkesteri Castor et Pollux, Johanna Salminen ja Lotta Kyrönaho, huilu, Emmi Peltola, viulu, sekä Janne Kaksonen, laulu, johtajanaan Tapio von Boehm.

”Tällä kertaa esitettävä Brandenburgilainen konsertto on Keravalla tosi harvoin – jos lainkaan – kuultu. Jo sen takia kannattaa osallistua, vaikka toki koko konsertti on kuulemisen arvoinen”, Keravan seurakunnan kanttori Janne Kaksonen vinkkaa.

Konserttiin on vapaa pääsy. Vapaaehtoinen ohjelmamaksu on 10 euroa.

2018-12-19 21:18:00.0