Mozartin Requiem Keravan kirkossa

Keravan kirkko on täynnä konsertin kuulijoita. Taustalla Mozartin Requiemia laulavat kuorolaiset.

Naiskuoro Tuulahdus, Keravan Mieslaulajat ja Riihikallion koulun musiikkiluokkien kuoro esittivät Mozartin Requiemin Tuusulan ja Keravan kirkoissa. Yhteensä näissä upeissa konserteissa oli yli tuhat kuulijaa, mistä olemme kiitollisia.

Keravan kirkon konsertti oli niin suosittu, että palomääräysten vuoksi tilat loppuivat kesken. Valitettavasti jotkut ohjelman ennakkoon ostaneetkin jouduttiin käännyttämään ovelta. Tästä olemme todella pahoillamme. Yritimme arvioida kiinnostusta konserttiin ja ohjelmiin, mutta yleisömäärä yllätti meidät täysin. Koska kirkkoon on vapaa pääsy, paikkojen varaaminen vain ohjelman ostaneille on ongelmallista.

Palautamme Requiemin ohjelmalehtisen ”turhaan” ostaneille sen hinnan ja tarjoamme lisäksi käsiohjelman Keravan Mieslaulajien joulukonserttiin 20.12. Keravan kirkossa. Yhteydenotot palautuksista numeroon 050 568 0035 (Mauri Airila).

Mauri Airila

Keravan Mieslaulajien puheenjohtaja