Keravan kirkossa konsertoidaan Yhteisvastuukeräyksen hyväksi

Keravan seurakunnan hymyileviä työntekijöitä kirkossa pianon ympärillä.

Yhteisvastuu on koko seurakunnan yhteinen asia. Keravan seurakunnan työntekijät päättivätkin koota voimansa ja järjestää yhteisen konsertin Yhteisvastuukeräyksen hyväksi. Sunnuntaina 15.3. klo 16 Keravan kirkossa järjestettävässä konsertissa esiintymässä on seurakunnan työntekijöitä papeista kanttoreihin, diakoneihin, nuorisotyönohjaajiin, suntioihin ja lapsityönohjaajiin. Laulu- ja soittoryhmän esityksen lisäksi luvassa on yhteislaulua.

Konserttivieraat toivottaa tervetulleiksi kirkkoherra Markus Tirranen, joka on myös mukana laulu- ja soittoryhmässä. Risto Tyrväinen tuo konserttiin terveisiä Ugandasta, Kirkon Ulkomaanavun yhteyshenkilöiden opintomatkalta. Väliajalla on tarjolla syötävää kohtuuhintaan. Myös kolehti kerätään Yhteisvastuukeräyksen hyväksi. Konserttiin on vapaa pääsy.

Vuonna 2020 Yhteisvastuukeräyksen tuotolla tuetaan vanhemmuutta Suomessa ja maailman katastrofialueilla. 40 prosenttia Yhteisvastuun tuotosta jää Suomeen ja 60 prosenttia tuotosta ohjataan kansainväliseen apuun Kirkon Ulkomaanavun katastrofirahaston kautta.

2020-03-06 14:17:00.0