Katupappilasta Olohuonematkalle Israeliin - tilaisuus peruutettu koronavirustilanteen takia

Hanna ja Juha-Pekka Rissanen.

Olohuonematkat maailmalle jatkuvat Keravan Katupappilan Olohuoneessa (Kauppakaari 8) sunnuntaina 22.3. klo 15-16.30. Vieraiksi saapuvat Juha-Pekka ja Hanna Rissanen Lähetysyhdistys Kylväjästä ja heidän aiheenaan on ”Kohtaamisia Israelissa”.

"Israelin monenkirjava elämänmeno näkyi selvästi Tel Aviv-Jaffassa sijaitsevan Immanuel-kirkon toiminnassa, jossa olimme vuodet 2018-19", kertovat Juha-Pekka ja Hanna Rissanen.
Olohuonematka maailmalle -tilaisuus alkaa raamattuhetkellä, jonka pitää pastori Petri Kauhanen. Tilaisuudessa myös musiikkia ja kahvitarjoilu. Myynnissä seurakunnan käsityöryhmän tuotteita.

Keväällä 2020 Katupappilassa on mahdollisuus kerran kuukaudessa kuulla kiinnostavia kertomuksia lähetyskentiltä ympäri maailmaa. Olohuonematkoissa tuodaan esiin monipuolisesti kirkon lähetystyötä kutsumalla vierailijoita kertomaan eri aiheista. Kevään viimeinen kokoontuminen on 19.4.

Thu Mar 12 10:45:00 EET 2020