Huhtikuussa on aika hakea paikkaa Keravan seurakunnan syksyn päiväkerhoista

pöydällä auringonkukkia, askarteluja, risti ja Lasten Raamattu.

Hakuaika Keravan seurakunnan syksyllä 2021 alkaviin päiväkerhoihin käynnistyy 29.3. Ilmoittautuminen tapahtuu Keravan seurakunnan verkkosivuilla.

Seurakunnan päiväkerhot on tarkoitettu 3-6-vuotiaille lapsille ja ne kokoontuvat kahdesta kolmeen kertaa viikossa kolme tuntia kerrallaan. Kysynnän mukaan myös kaksivuotiaille lapsille perustetaan omia kerhoryhmiä. Nämä nappulakerhot kokoontuvat kerran viikossa kaksi tuntia kerrallaan. Kerhot kokoontuvat aamupäivisin eri puolella Keravaa sijaitsevissa kerhopisteissä ja hinnat vaihtelevat ryhmän mukaan 30 eurosta 45 euroon lukukaudessa.

hymyilevä tyttö sadeasussa.

Seurakunnan päiväkerhotoiminnassa tuetaan lapsen kokonaisvaltaista kasvua kristillisestä arvomaailmasta lähtien. Kerhon aikana muun muassa leikitään, liikutaan, askarrellaan, hiljennytään, solmitaan ystävyyssuhteita ja opetellaan toimimaan ryhmässä. Jokaista lapsiryhmää ohjaa kaksi koulutettua lastenohjaajaa. Johtava varhaiskasvatuksen ohjaaja Eija Listenmaa Keravan seurakunnasta sanoo, että palautetta vanhemmilta on saatu muun muassa kerhojen kodinomaisesta tunnelmasta, jossa on helppo opetella olemaan erossa vanhemmasta ja toimimaan ryhmässä. Lisätietoja päiväkerhoista, esimerkiksi kerhotilojen esittelyt, löytyvät verkkosivuilta  Seurakunnan varhaiskasvatukseen pääsee tutustumaan myös Facebookissa ja Youtubessa (Keravan seurakunnan varhaiskasvatus).

YouTube-video

Lisätietoja:
Keravan seurakunnan johtava varhaiskasvatuksen ohjaaja Eija Listenmaa, p. 0400 378 083, eija.listenmaa@evl.fi.

Muokattu 10.5.2021- ilmoittautumisaikaa muutettu

2021-03-23 09:16:00.0