Kokoontumisrajoitukset poistuvat lokakuun alusta

Keravan kirkko ilmasta kuvattuna.

Kokoontumisrajoitukset ovat poistuneet - tervetuloa kirkkoon!

Kokoontumisrajoitukset poistuvat Keravan seurakunnan toiminnasta ja tiloista 1.10.2021 alkaen, sillä Etelä-Suomen aluehallintovirasto ei ole jatkamassa Uudenmaan kokoontumisrajoituksia nykyisen päätöksen voimassaolon päättyessä 30.9. Tilojen käyttöä koskevat yleiset hygieniavaatimukset sekä maskisuositus ovat voimassa THL:n ohjeen mukaan.

"Vastuullisuus ohjaa seurakunnan toimintaa jatkossakin. Nyt on aika astua uuteen aikaan rohkeasti, vastuullisesti ja viisaasti. Rajoitusten purkaminen merkitsee sitä, että seurakunta kutsuu ihmisiä jälleen koolle fyysiseen tilaan ilman kokoontumisrajoituksia. Toivottavasti näemme pian!" kutsuu Keravan seurakunnan kirkkoherra Markus Tirranen.

Lisätietoja

Lue tarkemmin aluehallintoviraston päätöksestä ja hygieniavaatimuksista Etelä-Suomen aluehallintoviraston tiedotteesta.

Lisätietoja THL:n yleisestä maskisuosituksesta.

Päivitetty maskisuosituksen osalta 1.10.2021.

2021-09-29 08:28:00.0