Terveisiä Katupappilan Olohuoneen ruskaretkeltä!

ihmisiä nuotion ääressä Keinukallion syksyisessä maisemassa.

Katupappilan syysretkellä suunnattiin ihailemaan Keinukallion ruskaa. Kuva: Erkki Hanski.

Katupappilan vapaaehtoistyöntekijöiden järjestämälle ruskaretkelle syksyiseen Keinukallioon 7.10.2021 kokoontui noin kolmekymmentä henkilöä. Vapaaehtoistyöntekijät Eeva Airila ja Aarne Kiiski kertovat, että tunnelma retkellä oli hieno. Kahvi maistui, makkaraa ja valkosipulileipiä paistettiin nuotiolla ja laulu kaikui pappi Chris Montgomeryn johdolla. Eeva Airilan vetämillä liikunnallisilla leikeillä torjuttiin kylmää. Pastori Timo Laaninen piti luontoaiheisen hartauden ja nuotion äärellä vieraili myös kirkkoherra Markus Tirranen.

Aarne Kiiski kertoo, että mukavaa oli, vaikka välillä vähän vettä ripsikin. "Mainiot herkut, yhteislaulut, visailu, pikku jumpat ja rupattelut entisten ja uusien tuttavien kanssa tekivät tehtävänsä."

ihmisiä Keinukalliossa.

kirkkoherra Markus Tirranen puhuu nuotion äärellä.
Kuvat: Erkki Hanski

2021-10-08 15:41:00.0