Ilona-kuoron juhlakonsertti

su 12.5. klo 18.00

Keravan seurakuntakeskus

Naiskuoro Ilona täyttää 15 vuotta, tervetuloa juhlakonserttiin seurakuntakeskuksen saliin!

Äitienpäivän kohokohta on Naiskuoro Ilonan juhlakonsertti! 15 vuotta täyttävän Ilonan konsertti kertoo suurista tunteista kauniissa maisemissa: kallioihin murtuvista aalloista, vihreän nurmen peittämistä vuorista ja majesteettisesta tähtitaivaasta. Ohjelmassa on teoksia sellaisilta kuorolaisten toivesäveltäjiltä kuin Mia Makaroff, Eric Whitacre, Anna-Mari Kähärä ja Eriks Ešenvalds. Viimeksi mainitun säveltäjän Stars luo kiehtovan äänimaiseman, joka on koettava omin korvin.

Lisäksi konsertissa kuullaan uutta suomalaista kuoromusiikkia sekä kansanmusiikki-, laulelma- ja pop-sovituksia. Lavalle astuvat myös Keravan tanssiopiston nuoret tanssijat.

Naiskuoro Ilona, johtaa Teemu Tommola. Keravan tanssiopiston tanssiryhmät Tendency Kto sekä Extended Kto, valmennus Taru Salminen. Vapaa pääsy, ohjelma 15 e. Kesto noin 1 h.
  • Musiikki Musiikki

Linkki avautuu uudessa välilehdessä