Kaksi nuorta aikuista vierekkäin istumassa.

Ikinuorten toiminta

Ikinuorille eli yli 18-vuotiaille suunnattua Keravan seurakunnan toimintaa koordinoi Elina. Soita tai laita viestiä, kerro mitä haluaisit tehdä yhdessä.

Mikäli haluat mukaan Ikinuorten yhteiseen WhatsApp-ryhmään, laita Elinalle viestiä!

Ikinuorten illat helmi-toukokuussa kuun viimeinen sunnuntai klo 17-20 Wanhassa Pappilassa - tervetuloa!

Ikinuorten oma leiri on myös tulossa keväällä 2024. Katso lisätiedot ja ilmoittaudu tästä!

Aikuiselle on paikka vapaaehtoisena

Palveluoperaatio Saapas on etsivää nuorisotyötä, jota pyörittää paikallinen seurakunta. Keravalla toiminta on yhteistä Järvenpään ja Tuusulan seurakuntien kanssa. Toiminta keskittyy perjantai-iltoihin sekä ns. isoihin tapahtumiin, joissa nuoria on paljon liikkeellä. Vapaaehtoisista aikuisista koostuva Saapas-ryhmä tarjoaa nuorille mahdollisuutta keskusteluun aikuisen kanssa. Tarvittaessa annamme myös ensiapua ja ohjaamme muiden tukitoimien piiriin.

Uusien vapaaehtoisten koulutus toteutetaan non-stop koulutuksena. Kurssiin kuuluu koulutusta ihmissuhdetaidoista, ensiavusta, kriisityöstä, turvallisuudesta ja hoitoverkostoista sekä osallistumista käytännön toimintaan. Koulutus on ilmainen, alaikäraja 18 vuotta. Ilmoittautuneet haastatellaan ennen kurssin alkua. Lisätietoja Saapas-toiminnasta saat erityisnuorisotyönohjaaja Airi Laurilalta.

Koutsikoulutus

Muisteletko haikeudella omaa ripariasi? Koutsina sinulla on mahdollisuus päästä taas leirille, tällä kertaa työtehtäviin. Koutsit ovat rippikoulun käyneitä, tehtäväänsä koulutettuja aikuisia. Lisätietoja koulutuksesta saat nuorisotyönohjaaja Katri Ahoselta.

nuorisotyönohjaaja
PL 134
04201 Kerava

Johtava nuorisotyönohjaaja

Iloitsen työssäni, kun saan toimia eri ikäisten ihmisten kanssa. Olen ollut Keravan seurakunnan palveluksessa vuodesta 2003. Pidän urheilemisesta ja sen seuraamisesta.

nuorisotyönohjaaja
Papintie 2-6, PL 134