Valkoiseen albaan pukeutuneen nuoren kädessä puinen risti.

Tervetuloa rippikouluun!

Ajankohtaista: Vuoden 2024 rippikoulujen ilmoittautumiseen pääset tästä

Kutsumme kirjeitse rippikouluun kaikkia seuraavana vuonna 15 vuotta täyttäviä seurakuntamme jäseniä. Joka vuosi tuleville rippikoululaisille postitetaan infokirjeet syyskuussa, ilmoittautuminen tapahtuu syys-lokakuun vaihteessa, valintakirjeet postitetaan marraskuussa ja rippikoulut alkavat seuraavan vuoden alussa.

Rippikoulun myötä kirkkoon liittyvän on saatava kirjallinen suostumus huoltajiltaan. Jos nuorta ei ole kastettu, hänet kastetaan ennen konfirmaatiota.

Kysy lisää rippikouluista pastori Samuli Koivurannalta, p. 0400 378 041, samuli.koivuranta@evl.fi.

Erityisrippikoulu

Erityisrippikouluasioissa voit olla yhteydessä Uudenmaan kehitysvammatyön pappiin Elina Jokipaltioon, p. 040 836 8896, elina.jokipaltio@evl.fi tai diakoniatyöntekijä Satu Möröseen, p. 0400 378 014, satu.moronen@evl.fi.

Aikuisrippikoulu

Aikuisena rippikoulun voi käydä pienryhmässä, kahdenkeskisissä keskusteluissa papin kanssa tai vaikka verkossa. Lue lisää.

pappi
PL 134
04201 Kerava

Rippikoulut

Olen seurakuntalainen ja pappi. Työssäni toimin normaalien papin tehtävien lisäksi rippikoulutyön kokonaisuudesta vastaavana pappina. Minua lähellä on monenlaisen seurakunnan yhteisesti toimittama yhteinen messu.

Perhe-elämä, liikunta ja musiikin harrastaminen pitävät jalat tarpeellisesti maan pinnalla.