Lapsia rivissä laulutuuli kirjat kädessään.

Kirjepyhäkoulu

Kirjepyhäkoulu on suunnattu jo lukemaan oppineille keravalaisille lapsille, mutta aikuisen avustuksella pienemmätkin voivat tulla mukaan. Pyhäkoululaiset saavat vuoden aikana noin kymmenen kirjepyhäkoulukirjettä, joissa on mm. raamatunkertomus tai joku muu aihe ja monenlaista puuhaa. Kirjepyhäkoulu on maksuton, liittymiseen tarvitaan lapsen huoltajan suostumus.   Kirjepyhäkouluun ilmoittautuminen on auki jatkuvasti. Laita ilmoittautumiseen lapsen nimi, ikä sekä osoite johon pyhäkoulukirje lähetetään. Lisätiedot ja ilmoittautuminen: virpi.vahakuopus@evl.fi .

Onnittelukortit 1-4 -vuotiaille

Keravan seurakunnan varhaiskasvatus lähettää syntymäpäiväonnittelukortit kaikille 1-4 -vuotiaille jäsenilleen. Kortin mukana saatte varhaiskasvatuksen esitteen.

Yhteiset 4-vuotissynttärit

Syksyn 2023 yhteisistä 4-vuotissynttäreistä ilmoitetaan erikseen ja synttärisankareille lähetetään henkilökohtainen kutsu. Syntymäpäivät järjestetään syyskuussa.

Lapsen Raamattu kaikille 4 vuotta täyttäneille

Keravan seurakunta haluaa onnitella kaikkia 4 vuotta täyttäviä jäseniään Lapsen Raamatulla. Raamatun saa yhteisillä 4-vuotiaiden syntymäpäiväjuhlilla tai ottamalla yhteyttä Riina Granqvistiin.

johtava varhaiskasvatuksen ohjaaja
Papintie 2-6, PL 134
04201 KERAVA

Päivä- ja perhekerhot, muskarit, toukkapiiri, koululaisten iltapäivätoiminta ja kesäkerhot