Blogistiksi?

Onko kirjoittaminen sinun juttusi? Lähde mukaan tekemään Keravan seurakunnan blogia Keravan taivaan alla

Blogia kirjoittaa joukko seurakuntalaisia sekä seurakunnan työntekijöitä. Aika useasti blogiteksteissämme käsitellään kirkkoa ja hengellisyyttä taikka lempikaupunkiamme Keravaa, mutta kirjoittajien mielet saavat vapaasti samoilla muidenkin aiheiden parissa.

Blogin tarkoituksena on jakaa ajatuksia ja nostaa esiin ajankohtaisia ja tärkeitä asioita sekä kulkea lukijoiden rinnalla tarjoten lempeitä sanoja ja rohkaisua sen tarpeessa oleville.

Jos kiinnostuit, ota yhteyttä Heliin!

sydämen muotoinen pilvi taivaalla.

pappi
Papintie 2-6, PL 134
04201 KERAVA

Diakonian ja yhteiskunnallisen työn kappalainen vs. 2023-2024

Toimin diakonian ja yhteiskunnallisen työn pappina. Kirkolliset toimitukset ja jumalanpalveluselämä ovat työni keskiössä. Voimme kohdata myös mm. hoivakotivierailuilla, yhteisöruokailuissa, rippikouluelämän vuodenkierrossa, katupappilan olohuoneessa, perhekerhossa tai sopimalla ajan henkilökohtaista keskustelua varten.

Ihmisen ja pyhän kohtaaminen kantavat. Elämän merkityksellisyyden rakentumisen äärellä olo on minulle pappina ja työnohjaajana erityisen rakasta kohtaamisissa. Kaikkia ihmisiä kansankirkkoon kutsuva avarakirkollisuus on lähellä sydäntä.

Vastaan Keravan taivaan alla -blogista ja toimin Yhteisvastuun keräyspäällikkönä 2024, yhteistyössä Keravan seurakunnan kokeneen YV työryhmän kanssa. Tervetuloa mukaan blogistiksi tai YV -vapaaehtoiseksi. Vapaaehtoistehtävässä voit toimia kertaluonteisesti tai pidempiaikaisesti sitoutuen, juuri kuten elämäntilanteeseesi sopii. Ole rohkeasti yhteydessä!

******

Lue lisää blogistamme: https://www.keravanseurakunta.fi/keravantaivaanalla/

Lisätietoa yhteisvastuukeräyksestä; yhteisvastuu.fi/kerava

Yhteisvastuukeräys on vuosittain järjestettävä suurkeräys, joka auttaa heikoimmassa asemassa olevia syntyperään, uskontoon tai poliittiseen vakaumukseen katsomatta Suomessa ja maailman katastrofialueilla.

Keravan seurakunnan yhteisvastuukeräyksen paikallisena kummina vuonna 2024 toimii kaupunginjohtaja Kirsi Rontu.