Sammalojan hautausmaa

Keravan hautausmaa Siunauskappelin läheisyydestä kesällä.

Kappelikuja 24–26, 04340 Tuusula

Avoinna klo 6–22

Ajankohtaista

Talven aikana priorisoimme lumi- ja ylläpitotöissä pääväylät sekä kulkuväylän arkun/uurnan laskuun.

Keravan seurakunnan hautausmaa sijaitsee Tuusulan kunnan puolella noin kolme kilometriä Keravan keskustasta Kulloontien varrella.

Hautausmaa on maastoltaan suureksi osaksi loivasti nousevaa nummea. Luonnonpuusto on havuvaltaista, osin komeaa hongikkoa. Luonnon toivotaan tarjoavan kävijöille lohtua, rauhaa ja kauneutta.

Hautausmaalla suoritetaan arkkuhautauksia, uurnahautauksia ja tuhkan sirottelua. Lisäksi hautausmaalla on syntymättömien lasten muistelualue Hietakehto sekä muualle haudattujen muistoristi.

Hautausmaan läheisyydessä on myös Järvenpään, Keravan, Sipoon ja Tuusulan seurakuntien yhteinen tunnustukseton hauta-alue. Sinne kuljetaan omasta liittymästä Kulloontien varrelta.

Hautapaikkojen (etu- tai sukunimellä) ja hautausmaan palveluiden ja kohteiden hakemiseen on avattu verkkopalvelu, löydät sen tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Lisätietoja:
seurakuntapuutarhuri Piia Vainio, p. 0400 378 035 (virka-aikana)
hautausmaan suntiot p. 0400 378 048 (ma-ke klo 7-15.30, to 7-15.45 ja pe 7-14.30)

Hautajaisjärjestelyt:
ota yhteyttä kirkkoherranvirastoon, p. 040 687 7840 tai 0400 378 087

toimistosihteeri Päivi Grönlund, paivi.gronlund@evl.fi tai 0400 378 210  (ma-pe klo 9-15)

Omalla autolla kulkevien kannattaa huomioida, että tunnustuksettomalle hautausmaalle kääntyminen on muuttunut liikennevalojen takia.  Alueelle ajettaessa on otettu käyttöön uusi ajotie, jonne on uudet opasteet. Katso karttaLinkki avautuu uudessa välilehdessä uudesta ajoreitistä.

Sydäniskuri Sydäniskuri
Esteetön wc Esteetön wc
Lähes esteetön tila Lähes esteetön tila
Tilaa vaunuille Tilaa vaunuille