Yhteistyö Kirkon Ulkomaanavun kanssa

Ilmoittaudu mukaan vapaaehtoistyo.fi -palvelussa

Liity Keravan seurakunnan nopean toiminnan joukkoihin tai Toisenlaisen Lahjan lähettilääksi. Kansainvälinen diakonia auttaa kaikkein suurimmassa hädässä olevia Kirkon Ulkomaanavun kautta. Ole mukana tärkeässä työssä. Ole katastrofin tapahtuessa valmis lähtemään kadulle lipaskerääjäksi tai auttamassa kehitysmaita Toisenlaisen Lahjan avulla. Saat perehdytyksen humanitäärisen avun käytännöistä ja avun perillemenosta.

Sinulle, joka haluat oppia lisää humanitaarisesta avusta ja kehittyvien maiden arjesta ja Kirkon Ulkomaanavun työstä.

• Sinulle, joka haluat antaa aikasi hyvään tarkoitukseen silloin, kun avun tarve on kiireellisin ja suurin.
  • Sinulle, joka et voi sitoutua säännölliseen vapaaehtoistoimintaan, mutta haluat olla mukana, jos aikataulut sopivat.
  • Sinulle joka olet kiinnostunut kansainvälisestä auttamisesta.

Ota yhteyttä

kansainvälisen työn sihteeri, secretary for international and multicultural affairs