Ystävyysseurakunnat

Pidämme yhteyttä seurakuntiin muissa maissa. Kõpun seurakunta on Keravan seurakunnan ystävyysseurakunta vuodesta 2004. Se sijaitsee Virossa, Viljandin kaupungin läheisyydessä ja kuuluu Viljandin rovastikuntaan. Kõpun kirkkoherrana toimii Hedi Vilumaa.

Rovastikunnallista ystävätoimintaa on ollut jo vuodesta 1990 Tuusulan rovastikunnan (Keravan, Järvenpään ja Tuusulan seurakunnat) ja Viljandin rovastikunnan välillä.

Ilmoittaudu mukaan ystäväseurakuntien kanssa tehtävään vapaaehtoistyöhön vapaaehtoistyo.fi/kerava .

Tutustu ystäväseurakuntaamme ja Viljandin rovastikuntaan valokuvien välityksellä. Kuvat on otettu ystäväseurakuntamatkalla elokuussa 2022.

Kopun kirkossa lastenleirin väkeä.

Ota yhteyttä

kansainvälisen työn sihteeri, secretary for international and multicultural affairs