Lapsia käsi kädessä piirissä.

Kouluikäisille

Kouluikäiset

Meille voi soittaa tai laittaa viestiä, jos tuntuu että kaipaa juttuseuraa asiasta tai sen vierestä. Kurkkaa yhteystiedot täältä ja ota yhteyttä!

Iltapäivätoiminta

Keravan seurakunta tarjoaa eka- ja tokaluokkalaisille ohjattua ja maksullista iltapäivätoimintaa jonka koordinoi Keravan kaupunki.  Seurakunnan järjestämään iltapäivätoimintaan ilmoittaudutaan kaupungin wilma-järjestelmän kautta kaupungin antamien ohjeiden mukaisesti. Tarkoituksena on tarjota turvallinen iltapäivä pienelle koululaiselle.

Seurakunnan iltapäivätoiminnasta vastaa varhaiskasvatuksen ohjaaja Riina Granqvist, p. 0400 378 085.

Harrastuskerhot

Seurakunnan eri toimipisteissä ja alueen kouluissa kokoontuvat monet harrastuskerhot. Kerhoja on kokkailusta liikuntaan ja askartelusta laulamiseen.

Kuoro

Seurakunnassa on myös alakouluikäisille tarkoitettu kuoro. Kuoro harjoittelee keskiviikkoisin klo 17-18 kirkon alasalissa. Lue lisää täältä.

Leirit ja retket

Jokainen leiri ja retki on elämys, joka painuu mieleen pitkäksi aikaa. Retkiä ja leirejä on tarjolla sekä koululaisille että koko perheelle. Leirit järjestetään seurakunnan leirikeskuksessa Nuottakodossa Vihdissä. Kaikkien leirien hinnat sisältävät ohjelman, kuljetuksen ja ruokailut. Löydät leirit ja retket sekä ilmoittautumislinkit täältä!

Talvilomalla tapahtuu!

Alakouluikäisten kerhopäivät järjestetään talvilomaviikolla (viikko 8) maanantaina, keskiviikkona, torstaina ja perjantaina Wanhassa Pappilassa klo 9-14. Päivään ei tarvitse ilmoittautua. Ohjelmassa yhdessäoloa, pelailua, askartelua, välipalaa ja myös yhdessä hiljentymistä päivittäin.

7-14-vuotiaiden retki talviloman tiistaina 20.2. suuntaa hohtogolfaamaan sekä eläintilalle. Retken hinta on 30€/lapsi - ilmoittaudu mukaan tästä!

värikyniä.