Nuoria leikkimässä yhteisöleikkejä ulkona.

Nuorille

Nuorisotyönohjaajillemme voi  soittaa tai laittaa viestiä, jos tuntuu että kaipaa juttuseuraa asiasta tai sen vierestä. Kurkkaa yhteystiedot täältä ja ota yhteyttä!

Pappilan perjantai
Nuoret kokoontuvat Wanhaan Pappilaan perjantaisin klo 18–21, kesällä ovet aukeavat klo 19. Ilta koostuu yhteisestä ohjelmasta, peleistä ja musiikista, joskus kokataan yhdessä. Illan päättää hartaus. Noin kerran kuukaudessa suunnataan illan päätteeksi kirkkoon Iltakirkkoa viettämään.

Wanhat
Peruskoulun käyneet nuoret kokoontuvat joka toinen maanantai (parillisilla viikoilla) Wanhassa Pappilassa klo 18-20.30.

After school
Nuorille joka toinen viikko seurakuntakeskuksen Loungessa kahvia, pelejä ja seuraa. After schoolit klo 15-18 joka toinen torstai!

Kaveriryhmä
Tyttöryhmä yläkouluikäisille: itsetuntemusta ja sosiaalisia taitoja. Ryhmiä on kaksi ja toisessa on tilaa. Kysythän lisätietoja Airi Laurilalta, airi.laurila@vl.fi.

Koulupäivystykset ja keskustelukaveri

Nuorisotyönohjaajat päivystävät yläkouluilla parittomilla viikoilla tiistaisin Sompiossa, keskiviikkoisin Kurkelassa ja torstaisin Jaakkolassa ruokavälitunnilla. Nuorisotyönohjaajille voi myös aina soittaa tai laittaa viestiä, jos haluaa jutella kahden kesken.

Meidät tapaat myös Instassa ja Snäpissä: wbabbila

Nuorten vaikuttajaryhmä

Seurakunnassa toimii myös nuorten vaikuttajaryhmä, jonka tehtävänä on vaikuttaa asioiden valmisteluun ja päätöksentekoon sekä osallistua seurakunnan toiminnan suunnitteluun ja toteutukseen. Tavoitteena on vahvistaa keravalaisten nuorten ja seurakunnan päättäjien välistä vuorovaikutusta. Nuorten vaikuttajaryhmän toimikausi on yksi kalenterivuosi.

Lisätietoja nuorten vaikuttajaryhmästä

Ikinuorten toiminta

Ikinuorille eli yli 18-vuotiaille suunnattua Keravan seurakunnan toimintaa koordinoi Elina. Soita tai laita viestiä, kerro mitä haluaisit tehdä yhdessä.

Mikäli haluat mukaan Ikinuorten yhteiseen WhatsApp-ryhmään, laita Elinalle viestiä!

Ikinuorten illat helmi-toukokuussa kuun viimeinen sunnuntai klo 17-20 Wanhassa Pappilassa - tervetuloa!

Ikinuorten oma leiri on myös tulossa keväällä 2024. Katso lisätiedot ja ilmoittaudu tästä!

nuorisotyönohjaaja
PL 134
04201 Kerava

Johtava nuorisotyönohjaaja

Iloitsen työssäni, kun saan toimia eri ikäisten ihmisten kanssa. Olen ollut Keravan seurakunnan palveluksessa vuodesta 2003. Pidän urheilemisesta ja sen seuraamisesta.

nuorisotyönohjaaja
Papintie 2-6, PL 134