Piirroskuvassa lapset laulavat.

Lapsikuoro

Keravan seurakunnan lapsikuoro on suunnattu alakouluikäisille lapsille, jotka ovat kiinnostuneita yhdessä laulamisesta. Kuoro on ilmainen ja avoin kaikille. Pääsyvaatimuksia ei ole, mutta lukutaito on plussaa! Harjoituksissa lauletaan aivan tavallisia lastenlauluja, mutta ohjelmistossa on myös hengellistä musiikkia. Kuoro esiintyy seurakunnan tilaisuuksissa, kuten jumalanpalveluksissa ja Kauneimmissa joululauluissa. Halutessaan lapset saavat laulaa myös sooloja.

Lapsikuoroa johtaa Keravan seurakunnan kanttori Katariina Kopsa. Kuoro harjoittelee Keravan kirkon alakerrassa sijaitsevassa seurakuntasalissa keskiviikkoisin klo 17-18. Tervetuloa mukaan iloiseen joukkoomme!

Piirissä olevat lapset ovat laittaneet jalkansa vierekkäin piirin keskelle.

kanttori
PL 134
04201 Kerava

Vapaapäivät: maanantai ja tiistai

Musiikki eri muodoissaan on kulkenut mukana  elämässäni aina. Olen kasvanut lapsesta teiniksi ja nuoresta aikuiseksi sormet pianon ja myöhemmin vielä urkujenkin koskettimilla. Soittaminen on siis hyvin luonnollinen osa identiteettiäni. Työssäni iloitsen erityisesti niistä hetkistä, kun saan musisoida yhdessä toisten kanssa. Olen parhaimmillani urkujen ja pianon ääressä, säestämässä yhteislauluja tai solisteja. Kanttorin työtä tehdessä myös laulamisesta on tullut minulle hyvin tärkeää. Laulan mieluiten pienessä lauluyhtyeessä tai kuorossa, mutta toki myös itse itseäni säestäen. Vapaa-ajallani minulle on tärkeää viettää aikaa ystävieni kanssa, istua hetki kahvikupin äärellä tai etsiä aarteita kirpputoreilta. Asun tällä hetkellä Helsingissä Laajasalossa, jossa luonto on lähellä. Iltaisin tekee hyvää käydä tuulettelemassa päätä metsässä ja meren rannassa, siellä mieli rauhoittuu!