Seurakunta ja elämänkaari

Elämään mahtuu suuria ja pieniä ihmeitä. Vaihtelevat tapahtumat, ilot ja surut kokoavat läheiset yhteen matkojenkin päästä.

Seurakunta on mukana elämänkaaren monissa eri vaiheissa, kasteessa, rippikoulussa, vihkimisessä, kodin siunaamisessa sekä hautaan saattamisessa.

Ole yhteydessä kirkkoherranvirastoon, kun haluat varata papin perhejuhlaan, varata tiloja tai saada vastauksen esimerkiksi juhlan järjestämiseen liittyviin käytännön pulmiin.

Kirkko ja tilat

Papintiellä sijaitsevat Keravan kirkko ja seurakuntakeskus. Muita kokoontumispaikkoja ovat Katupappila, Kalevan seurakuntatalo, Savion kerhotila, Wanha pappila, Ahjon kerhotila sekä Nuottakodon toimintakeskus.

Kirkon ja muiden tilojen varaamisesta ja vuokraamisesta voit kysyä kirkkoherranvirastosta tai keravan.seurakunta@evl.fi .

Nuottakotoa koskeviin varauspyyntöihin vastaavat Nuottakodon emäntä ja isäntä tai nuottakoto.kerava@evl.fi .

Lue lisää tilojen vuokraamisesta ja hinnoista.

Varhaiskasvatuksen Youtube-kanavalta löydät esittelyvideon kerhotiloistamme.

Kirkkoherranvirasto

Avoinna ma–pe klo 9–15

Otathan ensisijaisesti yhteyttä puhelimitse ja sähköpostitse.

p. 040 687 7840 ja p. 0400 378 087
faksi: 09 4784 8400