Talous ja hallinto

Postiosoite: PL 134, 04201 Kerava.
Taloustoimisto palvelee arkisin klo 9–15 puhelimitse ja sähköpostitse, yhteystiedot näet alempaa tältä sivulta.
Seurakuntakeskuksen remontin takia 5.8.2024 alkaen yhteydenotot vain puhelimitse tai sähköpostitse.   

Taloustoimisto hoitaa seurakunnan talous-, henkilöstö- ja yleishallinnon palveluja sekä hautapaikkoihin ja hautainhoitoon liittyvät asiat. Talousjohtaja vastaa kokonaisvaltaisesti seurakunnan talous- ja henkilöstöhallinnosta. Talousjohtaja, kirkkoherra sekä hallintosihteeri valmistelevat kirkkovaltuuston ja kirkkoneuvoston kokoukset yhteistyössä puheenjohtajien ja asianosaisten työntekijöiden kanssa. He toimivat näiden toimielimien sihteereinä ja vastaavat päätösten toimeenpanosta ja tiedoksiannoista.

Laskutus:
Laskussa tulee näkyä viitetietona Keravan seurakunta sekä laskutettavan henkilön tai työmuodon nimi. 

Laskut tulee aina lähettää ensisijaisesti verkkolaskuina. Jos teillä ei ole mahdollisuutta lähettää verkkolaskua laskutusjärjestelmästänne, voitte käyttää maksutonta toimittajaportaalia, johon voi rekisteröityä osoitteessa https://evl.fi/plus/hallinto-ja-talous/kirkon-keskusrahaston-talous/kirkon-palvelukeskus.

Verkkolasku
Operaattorin tunnus: CGI
Verkkolaskuosoite: 003701274919101

Kirkon Palvelukeskus
Keravan seurakunta
Hallinto-ja talous
003701274919101
PL 5018
02066 DOCUSCAN

Sähköpostiosoite laskuille: 
kkr.pl5018@xbs-salo.com

Y-tunnus: 0127491-9

Talousarviot


Päivi Grönlund

toimistosihteeri
PL 134
04201 Kerava

Palkanlaskenta, laskutus

 

Työtehtäviini kuuluvat mm. palkanlaskenta,myyntireskontran hoito,hautojen kesähoitojen laskutus sekä haudan hallinta-ajan pidennykset.


Helena Hälikkä

toimistosihteeri, poissa 31.7.2025 saakka
PL 134
04201 Kerava

Sirpa Karejoki

hallinnon asiantuntija
Hallinto- ja talouspalvelut
PL 134
04201 Kerava

Jenny Saarela

Talousjohtaja
Hallinto- ja talouspalvelut
PL 134
04201 Kerava