Medialle

Seurakunnan viestintä auttaa tiedotusvälineiden edustajia tiedon, asiantuntijoiden ja haastateltavien etsimisessä. Ota yhteyttä seurakunnan viestintään.

Seurakunnan visuaalinen ilme on hyväksytty 25.11.2021 kirkkoneuvoston kokouksessa: tietoja visuaalisesta ilmeestä

Seurakunnan tunnuksen voit pyytää viestinnästä.

Seurakunnan toimintaan liittyviä kuvia voi pyytää viestinnästä tai käydä lataamassa Kirkon mediapankista.

viestinnän asiantuntija, työalavastaava
PL 134
04201 Kerava

Tehtävänäni on erityisesti viestinnän suunnittelu ja johtaminen. Luon muille seurakunnan työntekijöille viestinnän puitteita ja viestintäkulttuuria, sparraan työntekijäjoukkomme asiantuntijoita viestinnän kysymyksissä ja hoidan viestinnän käytännön tehtäviä, erityisesti verkon ja sosiaalisen median puolella. Teen myös lehti-ilmoituksia, mainoksia, ohjelmia, lehtijuttuja ja muuta mukavaa.  Vastaan viestinnän budjetista ja hankinnoista.

Teologina innostun uskontodialogista ja -teologiasta, viestijänä uusista teknologioista, viestinnän yhteiskunnallisesta merkityksestä, sanoista ja kuvista, vapaa-ajalla musiikista, raudan nostelusta ja perheestä. Jos pystyisin, matkustelisin.

viestinnän suunnittelija
Viestintäpalvelut