Joulun ajan tapahtumiin voi osallistua vain verkossa

Piirretty kuusi

Viranomaisten koronarajoitusten ja -suositusten jatkuessa ensi vuoden puolelle 10.1.2021 saakka, myös Keravan seurakunnassa kaikki kokoava toiminta koululaisten iltapäiväkerhoa lukuun ottamatta on tauolla rajoitusten päättymiseen saakka. Jumalanpalvelukset toteutetaan verkossa, paikalla kirkossa ovat vain jumalanpalveluksessa palvelutehtävissä olevat eli papit, kanttorit ja suntiot ja kirkkoväärtit. Jumalanpalvelukset striimataan seurakunnan Facebook-sivulla "Keravan seurakunta" ja niitä voi seurata myös verkkosivuillamme www.keravanseurakunta.fi/tutki-uskoa.

Kirkollisia toimituksia eli kasteita, häitä ja hautajaisia koskevat myös kokoontumisrajoitukset. Niistä saa tietoa papilta.

Jouluaaton hartaus sekä muuta jouluista sisältöä on nähtävissä verkkosivuillamme. Samalta sivulta löydät myös tietoa joulun aukioloajoista ja päivystävän papin sekä Palvelevan puhelimen yhteystiedot.

Keravan kirkko ja hautausmaan siunauskappeli ovat avoinna jouluna 24.12. ja 25.12. klo 12-14. Paikalla on pappi keskustelua varten. Voit hiljentyä tai sytyttää tuohuksen läheisesi muistolle.  Keravan kirkko on avoinna myös 29.12.–10.1.2021 tiistaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin klo 17–19 ja sunnuuntaisin klo 12–14. Paikalla on seurakunnan työntekijä.

2020-12-17 14:23:00.0