Muisto konfirmaatiosta

kuva rippikoulutodistuksesta, jossa piirroskuvassa nuoria alttarin läheisyydessä ja kuvan alla oleva teksti.

Rippikoulutodistus vuodelta 1978.

Todistuksessa teksti:

Neiti X (alkuperäinen nimi peitetty)
"on konfirmaatiotilaisuudessa Keravan kirkossa 25. päivänä kesäkuuta 1978 antanut lupauksensa ja tunnustanut uskonsa sekä käynyt  ensimmäisen kerran Herran Pyhällä Ehtoollisella.
Muistoksi: Joh 14:6
Jukka Pohjolan-Pirhonen

Toinen sivu:
Olet tänään pyhällä paikalla. Olet luvannut uskollisuutta Jumalalle ja Vapahtajalle. Olet tunnustanut omaksesi seurakunnan uskon. Olet ollut mukana pyhällä aterialla. Rakkaus on ympäröinyt Sinut tänään. "Jumala on rakkaus." Mitä elämä sinulle tuoneekin mukanaan, tämän päivän muisto seuraa Sinua joka askeleella. Jumala pysyy samana. "Anna tiesi Herran haltuun, kyllä hän sen tekee."
Seurakunta on tänään rukoillen ollut mukana juhlassasi. Kuulut jäsenenä suureen joukkoon, joka ulottuu maasta maahan ja sukupolvesta toiseen. Seiso paikallasija täytä tehtäväsi sen keskellä!
"Kuulun taivaaseen ja palvelen maata."