Kirkkoneuvosto ehdottaa valtuustolle seurakuntayhtymähankkeesta luopumista

Kirkkoneuvosto päätti 23. maaliskuuta kokouksessaan ehdottaa kirkkovaltuustolle, että Keravan näkökulmasta riittävien perusteiden puuttuessa Keravan seurakunta ei ole mukana Keski-Uudenmaan seurakuntayhtymän perustamisessa. Liisa Hynysen tekemä esitys hankkeesta luopumisesta sai taakseen 8 ääntä kymmenestä. Kirkkovaltuusto tekee asiasta päätöksen kokouksessaan 6. huhtikuuta.

Kirkkoneuvosto ehdottaa kirkkovaltuustolle myös työmuotojen vuodelle 2017 esittämien säästötoimenpiteiden hyväksymistä riittävinä.

Kirkkoneuvosto päätti ottaa kuuden kuukauden määräaikaisen seurakuntapastorin virkaan keravalaisen Chris Montgomeryn. Hänen tehtävänään tulee olemaan monikielinen seurakuntatyö.

Kirkkoneuvoston pöytäkirjat ovat luettavissa Domus-palvelussa. Tämän kokouksen pöytäkirjaan voit tutustua tästä linkistä.

2017-03-27 08:44:01.0