Hiljaisuuden retriitti

pe 22.3. klo 17.00 – su 24.3. klo 16.00
Nuottakodon lautaseinä, jonka edessä on pöydällä ikoni ja kynttilä

Nuottakodon leirikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

Retriitin hiljaisuudessa, Raamatun sanan ja rukouksen ilmapiirissä voimme kuulla Jumalan kutsun tulla lähelle.
(Anneli Huikuri)

Retriitti on sinua varten valmistettu viikonloppu. Retriitissä kiire ja arjen vaatimukset katkeavat vetäytymällä hiljaisuuteen, lepoon ja rukoukseen. Retriitissä jäämme hetkeksi pois tutusta ympäristöstä ja totutusta päiväjärjestyksestä kuunnellaksemme omaa sisäistä ja Jumalan puhetta meille.
Osallistujat sitoutuvat keskinäiseen hiljaisuuteen. Retriitin hiljaisuus on tilan tekemistä sille, että jotain olennaista voisi nousta esiin. Hiljentymään auttavat rukoushetket, virikepuhe ja ehtoollisen vietto. Ohjelma on väljä ja jättää tilaa ulkoilulle, nukkumiselle, lukemiselle ja kiireettömille aterioille - omia tarpeita kuunnellen.
Jokaiselle on varattu oma huone. Retriitissä et silti ole yksin, vaan olet osa ryhmää, joka nauttii hiljaisuudesta yhdessä toisten kanssa.

Retriitin ajankohta: pe 22.3. - su 24.3.
Lähtö pe klo 17.00 ja paluu su klo 16.00, seurakuntakeskuksen piha, os. Papintie 6.
Retriitin hinta: keravalaisille 100€ ja ulkopaikkakuntalaisille 120€ (lasku lähetetään sähköpostilla/postitse)
Ilmoittautuminen: 13.2. - 4.3. ilmoittautumislinkin kautta tai soittamalla kirkkoherranvirastoon p. 0400 378 087
Lisätiedot: Asta Koponen, asta.koponen@evl.fi, 0400 378 042