Vappusimaa Yhteisvastuukeräyksen hyväksi

Yv-simaa ennakkotilattavissa

Nyt on mahdollisuus tehdä vapuksi hyvää tekeviä ostoksia ja tilata Keravan seurakunnan keittiön valmistamaa simaa Yhteisvastuukeräyksen hyväksi! Sima myydään ennakkotilausten perusteella, simalitra maksaa 4 euroa.

Tilauksen voi tehdä Keravan seurakunnan Yhteisvastuukeräyksen keräyspäälliköltä Kristiina Nymanilta sähköpostitse (kristiina.nyman@evl.fi)  17.4.2022 mennessä. Ilmoitathan tilauksen yhteydessä nimesi, puhelinnumerosi ja kuinka monta litraa tilaat. Ennakkotilaus on sitova. Simaa on myynnissä 50 litran erä.

Tilatut tuotteet noudetaan Keravan seurakuntakeskuksen neuvotteluhuoneesta (Papintie 6, käynti E-rapusta) 29.4. klo 14-17. Tuotteet maksetaan noudettaessa joko pankkikortilla tai käteisellä tasarahalla keräyslippaaseen. Simamyynnin tuotto menee Yhteisvastuukeräyksen hyväksi. Vuoden 2022 Yhteisvastuukeräyksen teema on koronapandemian seurauksista kärsivien lasten ja nuorten auttaminen niin Suomessa kuin maailmallakin.

Osa pulloista on saatu lahjoituksena PackForce Finland Oy:ltä, lämmin kiitos!

2022-04-07 12:54:00.0